Grattis mami!

Grattis mamma på födelsedagen!
Inte för att du läser min blogg men.. håhå
Grattis iaf..


Det kommer folk hit idag för att fira min moder..
Jag hatar folk, dom skrämmer mig och ger mig lust att gömma mig i en garderob tills jag dör av syrebrist..
Jo, jag är väldigt social av mig förstår ni ;P
Nej men folk jag själv vill träffa har jag inget emot, INTE ALLS!
Men att försöka vara trevlig och så, det är inte min starka sida..
Nej, så var det med det..

Hade förresten lovat mamma att baka en tårta till henne idag,
nu står hon nere i köket och gör den själv..
Jag är en sån älskvärd dotter..
Höhö
nej men jag kanske ska kila ner och se om hon behöver hjälp..


image74
Här bjuder jag på en bild av självaste födelsedagsbarnet. ;P

Adjöö
//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Sofie

Grattis Inga Lena :D

2007-07-18 @ 12:56:41
URL: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0