GOlgolgoglgolg

Mm.. Nu har jag nyss klippt gräs..
Svettades som en liten babian..
Det rann typ av mig :P ..
Härligt, jag vet :P
Det är kvaavt ute,,
Hoppas verkligen inte på åska..
Blir ensam hemma ikväll, eller jag vet inte om Lisa är hemma men..
JAg kommer vara i behov av dator/TV för att inte dö av uttråkning om jag är ensam..
Förhoppningsvis sover Sofie här..

Imorgon blir det iaf Rix Fm festival i Örebro :D
Och på lördag drar jag till Gotland för fyra dagar..
Hoppas på att det blir trevligt..
MEn jag har en stark känsla av att jag kommer bli mobbad..

Jajja.. så kan det va
image76
Igår slängdes förresten min finfina skylt till Emil Sigfridsson bort..

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0