Godmorgon

Sitter här och har trååk..
Varför kan ingen underhållande logga in på msn?
HAT..

Har vaknat oroväckande tidigt varje morgon under denna sommar..
Typ 10.00 -11.00
Jag är mycket trött på det..
VILL SOVA LÄNGE..!!

Mm, fick förresten födelsedagspresent av Emma igår :D
(inte en dag för tidigt^^ :P haha)
Beach balm från Hawaii Tropic, och en strandväska typ :D
Jag älskar det, luktar cocos och huden blir alldeles supermjuk  av den:D:D
image75
TACK EMMA ;D

Mm, nu ska nog jag gå och tjata lite på moder om hårfärgning tror jag..
Det kommer bli hemskt, det är jag säker på..
Men ändå:p Det är väl värt ett försök.. håhå

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0