Genom att läsa detta inlägg bevisar ni att ni saknar liv.. höhö^^

Jag tröttnade ganska fort på att hjälpa mamma där nere i köket och bestämde mig för att istället fylla i en otroligt ointressant lista.

DAGENS
Klädsel:
än så länge, mörkblå mjukisbyxor, ljusgrönt halterneck linne och karamellgrön bolero (jag vet inte riktigt om man kan säga "karamellgrön" , men jag kom inte på nåt annat att kalla det här för:P)
låt: Leona - Marie Lindberg (har sjungit den non stop sen igår ;P
tv: Project Runway ikväll, om jag kommer ihåg
vill ha: Mycket mycket, men mest en systemdigitalkamera tror jag :D GE MIG
dricka: Mjölk
tråkigaste: Att mina ögonbryn ser hemska ut
roligaste:  Att mina ögonbryn ser roliga ut och skulle passa utmärkt på en gammal bonde :P

SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng: Jag själv
såg dig gråta: Tommy tror jag
fick dig att börja gråta: Oj.. Det vet jag faktiskt inte
fick dig att börja skratta: Vilket dåligt minne jag haar.. Pappa kanske
du gick på bio med: Jag minns inte:P haha.. Familjen kanske
skickade ett e-mail till dig: REKLAM
skickade ett sms till dig: Tommy

HAR DU NÅGONSIN VARIT I
Norge: Ja
Danmark: Ja
Finland: NEj
Island: Nej
USA: Ja
Tyskland: Nej
Frankrike: Nej
Spanien: Nej
Italien: Nej
Grekland: Japp
Österrike: Nej
Afrika: Nej.. (MEN JAG VILL JAG VILL JAG VILL!!)
Turkiet: Ja
England: Ja

ONÖDIGT
vad är du mest rädd för: Ormar och The grudge figurer.. HAHAHA
vill du gifta dig: Ja, eller det är väl inte så viktigt egentligen men.. Det vore väl mysigt ;P
vem hatar du verkligen: Ingen
har du varit kär: Ja..
kör du bil:  Nej.. Har inte ens provat ännu..
gillar du att ha folk omkring dig: Ja faktiskt (trots tidigare inlägg) Jag älskar att ha folk omkring mig, när det är folk jag gillar att umgås med ;P
är du ett hälsofreak: HAHA,, mm förmodligen
är du ensam nu: Nej
låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Engelska låtar

FAVORIT
rum i huset: Skrubben bakom köket.. Jag bara älskar den konstiga lukten där inne :P
typ av musik: Winnerbäck, och mycket annat också:P
parfym: Hmm, jag vet faktiskt inte
mat: Pasta med baconsås.. HAha
dricka: Vatten
tidning: Cosmo, (är nog inte min favorit på riktigt, men ajg premenumerar på den så det är i stort sett allt jag läser..
film: Crazy/Beutiful.. UNDERBAR
djur: Hund, hamster

DE SENASTE 24 TIMMARNA HAR JAG:
gråtit: Nopes :D
köpt någonting:  Ja
varit sjuk: Förfärlig mensverk
sjungit: Sjungit samma jävla fras konstant
sagt "jag älskar dig": neej
saknat någon: Mm, saknat flera
kramat någon: Tror nog inte det.. Eller kanske mamma

Mm. det var det.. Väldans intressant jag vet.. höhö

Kommentarer
Postat av: TommyRöva

Va litte jobbit å läs men man får völl offer sej :P

2007-07-18 @ 17:26:14
URL: http://blog.myspace.com/tommypi88
Postat av: TommyRöva

Ja ska föresten spräng bort Afrika =)

2007-07-18 @ 17:26:53
URL: http://blog.myspace.com/tommypi88

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0