Finally

Har försökt blogga heeela jävla dan, men icke..
Blogg.se trivs bra med att vara helt fucked up..
Hata sånt..

Mm, har iaf inte gjort alls mycket nämnvärt idag..
Rensade lite i olika skåp och lådor..
Hittade en jävla massa skit,
och faktiskt så lyckades jag slänga en hel del..
(enligt mig själv alltså)
Haha, vad komiskt, nu när ajg tänker igenom vad det är som jag har slängt och sedan anser det vara "ganska mycket" får jag ju skämmas..
Jag slängde gamla tuschpennor som inte fungerade, och även en och annan IKEA-penna:P
Jag slängde sådanna där gamla kort som man fick med i tidningar förr på kändisar,
Åh ja:P det var nog i stort sett allt..
Haha
Mm. Men det är ju alltid något ;P

Var även en sväng till mormor förut..
Trevligt :D

Mm, men nu har ajg nästan packat klart inför Gotlandsresan också..
Jag har en slags hatkärlek för att packa..
Det är mysigt eftersom det liksom är början på en resa, och man vet att man ska komma bort för en tid,
men det är också otroligt jobbigt, att planera vad man ska ha på sig..
Jag hatar det..
Att  sen även höra mamma konstant prata om hur lite plats vi har i bilen gör inte saken bättre..

Nej, men nu ska jag nog packa klart och sedan raka benen :p
Har bestämt mig för att ta goooood tid på mig för att inte återuppleva några hemskheter..
Jag har TRE ärr på benen efter att jag dragit  med skinnslamsor med min rakhyvel..
Det får räcka har ajg bestämt mig för..
Ärren är ju knappast små liksom..

Men.. om jag nu inte lyckas få fatt på nått internetcafé där borta på Gotland blir väl detta adjö för en tid..
Tills på onsdag närmare bestämt..
Usch, hoppas jag hittar ett!!

Med all min kärlek!
//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Tommy

Du skrev myck, ja kommer sakten dej =(((((((((((((((

2007-07-27 @ 22:59:11
URL: http://tommypi.blogg.se
Postat av: Stiina

ja det kommer du:P höhö

2007-07-27 @ 22:59:45
Postat av: Tommy

du kommer sakten mej mä :P

2007-07-27 @ 23:03:05
URL: http://tommypi.blogg.se
Postat av: Sofie

Jag kommer också saaaakna!!!!!

2007-07-27 @ 23:56:47
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Malin

Blogg.se var sepe för mig också igår ._.

2007-07-28 @ 15:31:51
URL: http://accordingtomalin.blogg.se
Postat av: Tommy

ja sakner dej mer än sofie :P å du kommer hem snart ^_^ yahoooOoOoOo!! *OH BRING BACK MY STINA TO MEE TO MEEEEE* (8) pussssss

2007-07-31 @ 15:24:58
URL: http://tommypi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0