Åska, Lila och Blondering :P

Var det bara jag, eller min familj kanske man ska säga, som vaknade av ett hemskt jävla åskmuller inatt..
Trodde jag skulle skita på mig..
Herregud vad det small..
Efteråt kunde jag inte somna på flera timmar, jag låg bara där i min säng med lampan tänd och fantiserade om hur fullt med läskiga figurer hoppade omkring i mitt rum.. Jo jag vet jag är ganska störd..
Haha.. satt till och med och tänkte på hur The ring flickan satt och sågade av mitt ben.. HAHA, skrattretande..

Mm, dagen har jag iaf spenderat tillsammans med Lisa i Karlstad..
Köpte nog lite mer än vad plånboken ville kanske, och ändå köpte ajg inte mycket..
JAG HATAR ATT VARA FATTIG
Får iaf förhoppningsvis tillbaka pengarna av Stina H imorrn..
Jag har på senare tid fått en mycket stark kärlek till lila..
Detta bevisade jag idag genom att köpa Allt utom ett par svarta tights i lila..
Känns lite, enformigt kanske..
Men men, så blidde det..

Mm.. köpte oxå blonderingsmedel,
Så nu är jag väl snart orange i håret..
Eller mer orange kanske man ska säga, jag känner mig nästan redan orange..
Jajja, meningen är ju att det ska bli blondt iaf..
Får väl se hur det går..
Börjar iaf med slingor.. Håhå

Nu ska jag gå och ta mig ett nerkylt grönt äpple..
I just love it!

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Saga

Jag vaknade av värsta åsksmallen,
och för vårat billarm gick ! "/

2007-07-17 @ 22:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0