Sjukdaaaaag

Jaha.. Å nu är denna dag sanrt över oxå..
Å min halsfluss är fortfarande lika besvärande..
Har iaf käkat upp den enda halstabletten vi hade här hemma nu, som btw var äckligt gammal å typ nästan geggig.. :P Ajja, Vill ju bli av med detta så man får väl offra sig..
Ska nog ta å gurgla mig med Askoxal sen igen.. För bajs.. PALLA å va sjuuuk.. xD
Ajja.. Bestämde med Tina förut att det ska bli färd dit för mig till sommaren.. :D SKOJ SKOJ..!
Åh, fy nu längtar jag ju bara ännu mer till soommaren--
För asså, det känns verkligen som att man absolut inte har några problem på sommaren.. Fast det har man nog egentligen, men.. Det känns liksom inte så..
Men iaf.. This summer is gonna be the best ever!!  Woho..
ska bara gå ner en 300 kilo först så jag vågar visa mig on da beach!.. xD
Mm, kom på att jag inte skrivit ner dom där tre sakerna som jag skulle lära mig varje dag på rätt länge.. Men här kmr la dagens.. Lär inte bli nåt värst nyttigt men..xD
- Att jag faktiskt saknat å se på Laguna Beach
- Att halsfluss påverkar prestationsförmågan gällande skrivande av uppsatser och pluggande på prov^^
- Att alla människor som håller i dom där ordlekarna på TV är världens mest störiga.. xD

Mm.. När man läser dessa känns det som att man kan lista ut rätt bra vad jag tillbringatmin dag med..
Tv, och INGET skolarbete.. Bajs på mig själv!

/STINAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0