PALLA^^

Mamma är en otroligt tjatig människa..
Hon tycker inte att man ska slänga gamla glasslådor under sängen.. Det är tydligen äckligt å ofräsht..xD ..
Men vadå, ibland orkar man faktiskt intee gå hela vägen ner och slänga.. hmm, kunde ju ha slängt här uppe.. ajja whatever..Ibland orkar man inte tänka på allt..
Sen förväntar hon sig att jag ska vara oerhört tacksam för att hon har vart inne i mitt rum å rotat (städat..) Usch pallar inte sånt.. Mitt rum-Mina regler!
JAG städar när JAG tkr det behövs, eller när jag orkar.. =aldrig.. Men ändå.. PALLA!..
Ajja, inget å göra åt I guess..
Imorrn blir de Byn oxå.. Haha, jag diggar din mamma Ellinore^^..;P
Jess jess..  Nej nu har jag stora funderingar på å spela lite sims djurliv här.. om inte mors slår ihjäl mig då förstås.. Ajja.. Om ni inte hör av mig på några dagar kan ni ju kanske börja nåt slags sökande efter mig.. Ps, kolla inte under sängarna för där får man tydligen inte lägga nåt så där har hon väl knappast gömt mig.. ajja, sepe

/STINAA

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha! Men gumman gör som jag och ta bort bena på sängen = omöjligt för dej att stoppa saker där, omöjligt för dej att hamna i problem ^^ jag diggar också Elles mors :)

2007-01-19 @ 17:14:13
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Emmma

haha:P

2007-01-19 @ 18:25:33
Postat av: Vendela

Mycket "palla" i din blogg.

2007-01-19 @ 22:36:55
Postat av: Stiina

Sofie: jo jag har stora funderinagr på det.. xD..
Vendela: Hehe,:P jo jag vet..xD

2007-01-20 @ 17:20:09
URL: http://mandarinskal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0