Palla skolan!

Ärligt, jag tar livet av mig om alla dagar kmr va så här dryyyyga..
Orkar ju fan inte med nåt!
Sepe skolan som tar mitt liv ifrån mig!.. HATA

Men nu är det bestämt.. Nåt skojs ska hända varje helg framöver..!.. SWEET
Pallar inte sitta hemma på helgerna, måste ut å partaja då ju.. Eftersom veckorna är drygare än dryghetens drygaste drygning!.. Eller nåt..:P

Mm.. Haha:P hade, obekvämt samtal med mamma förut oxå..;D Cp..
Mamma, bara nej men allvarligt nu.. Sluta skratta Stina.
haha, yeah right!..

Har jävla patteuppsats å skriva oxå.. som ska va inne på fredag, å som jag inte har börjat på..
Å gaah, denna vecka kmr va jobbig nog som den är.. Palla!


134088-15

134088-16




//STIINAA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo jag hÅLLER ju med på en hel del där du! MOHAHAH för det där med morsan ^^

2007-01-09 @ 18:19:55
Postat av: Emma

Haha.. vad va de om då?:P

2007-01-09 @ 19:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0