Oh yes

Fan va seg datorn har blivit.. PALLA..
Ajja, är väl nåt bajs sepe.. orka fundera på vad det kna va.. Skulle ju knappast komma fram tiill nåt vettigt, troligt svar ändå så.. Teknisk som man är.. Ajaa, shit the samma
Måste till skolan imorrn.. Ärligt jag spyr snart på datorn å tv:n.. Känns som jag har börjat bli något för van att vara hemma nu.. Imorse satt jag till o med å kolla på datorn vad det skulle va på tv:n under hela dan å så skrev jag ner ett schema ööver sevärda program.. Ärligt, de känns som de börjar gå lite för långt nu.. haha..
Mm, men ett tips bara.. om ni spiller ettt glas fullt med vatten i erat tangentbord nån gång.. skaka INTE ut vattnet, använd hårblåsaren ist..:D.. Mitt fungerar nu mer alldeles utmärkt!

Ajja, men nu står det på mitt tv-schema att "my supersweet 16" börjar.. Lika bra å dra sig ner till tv:n antar jag..;)
  //STINAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min dator var CP ^^ men tomas laga den :D ;)

2007-01-31 @ 18:35:28
Postat av: Joline

För mycket grejs på datorn som gör att den blir seg? Te.x musik, bilder.. ;P Det är iaf. orsaken till att våran är dryg som fean. Saknar dej! Bli frisk.

2007-01-31 @ 21:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0