MJaaoooo

Just vart hos mormor..<3..:D..
Riktigt skönt å va ute å gå faktiskt..
Å de va så glingt att man kunde glida på vägen liksom.. haha skitkul.xD Måste ha sett rätt sepe ut.. Men förhoppningsvis var det ingen som såg mig ;P. haha
Ajja, annars har väl inte hänt särskilt mkt idag.. Men mm, dan har gått fort ändå
Funderar på å dra mig till holländarna för å lämna tillbaks deras skål nu.. Mors tyckte att jag skulle göra de.. Men palla..
Då bjuder dom säkert in mig, å så känner jag mig tvungen å säga ja.. Så måste jag sitta å prata med nåns överkåta och överflirtiga pojkvän om köttbullar..På engelska oxå.. Inte lätt nej..:P
Nej usch, det får nog vara.. Om dom vill ha sin skål får dom fan hämta den själv.. Hmm, undra vart den är förresten?.. Ajja.. Noooga

Hip hip hora ikväll oxå..:P Måste ju ses.. xD (klockan 20.00 på tv4) yeah!!

Förresten är min mobil helt fucked up..
Det är ett jävla mms som har hållt på å skickas sen förra Torsdan.. Fan va drygt.. Hata!!!
Får fan lust å slänga ner den i sjön.. Fast det har jag ju tidigare erfarenhet av.. å ja, det blev inte så lyckat inte..:P
Jajja... Det blir nog braa.. har ändå typ ingen användning av den.. Eller jo.. fast jag har inga pengar men.. ajja.. Just dä ja.. de skulle jag ju ha köpt. Kontantkort.. hmm, måste komma ihåg dä nångång i framtiden..
Jajajajaja..
Palla skriva mera nu..

/STINAAAAa
Butch Walker
Butch Walker..

Kommentarer
Postat av: Sofie

DU SKA TILL MIG

2007-01-05 @ 18:53:59
URL: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0