Mjaa..

Ännu en dag i skolan dåå.. Har väl inte hänt nåt direkt nämnvärt vad jag vet.. Haft syslöjd.. Jag känner mig typ helt handikappad med  symaskinen.. xD.. men sprättaren har jag börjat få lite erfarenhet på nu. höhö
Mm, men nu sitter jag här, har just öppnat ett nytt word dokument, har just satt på lite lugn "stimulerande" musik, sökt på `pacemaker´ på Google och fått fram en hel del användbar fakta.. Ja, så nu är det enda som fattas att jag börjar SKRIVA för i helvete.. måste bli klar med uppsatsen på torsdag.. annars kmr Magnus hata mig mer än vad han redan göör..^^.. xD mm, usch,,
Men jag har bestämt mig för å skriva upp 5 saker som jag lär mig varje dag här.. Mm., eller nej vänta.. 5.. är inte det lte mkt.. Så mkr kankse man inte lär sig på en dag?.. Äh, jag tar 3 ist.. Mm

-Att det är ootroligt svårt att sy fast ett B på en bilderbok!
- Att skolans kokade morötter och majsskit är helt okej..
- Att långkalsonger är skönare än strumpbyxor..

Mm, men det var nog allt från mig för stunden..

Ha det braaaa och använd raggsockor!
//STINAA

Kommentarer
Postat av: Anonym

- härlig sås också :)

2007-01-23 @ 18:17:17
Postat av: Emma

Haha din pekbok;P

2007-01-23 @ 20:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0