MAhahah

Skräll. com att mamma ska börja tala om pinsamma saker .. Ah,. fy, haha
Mamma har ett väldigt speciellt sätt att uttrycka sig när det gäller sånt här.. Riktigt underhållande!
men.. jajja..
Har faktiskt skrivit lite på teknikuppsatsen idag.. jo jag vet detta trodde ni inte om mig!.. Men ja.. när jag skriver lite, menar jag verkligen LITE.. Å det består av ja typ..  två tre meningar eller nåt kanske.. Men äsch då.. jag har väl hela morgondagen på mig.. Lugna puckar!,, Eller inte.. fan oxå.. fy skäms på mig och mitt oansvariga sätt..

Men fy.. Det är jävligt kallt här.. Har suttit insnurrad i ett täcke hela jävla dan idag.. Myyys, men fy.. jag fryser fortfarande.. Känner mig faktiskt lite halvsjuk så där.. Eller.. inte sjuk kanske.. men lite hängig åtminstonne..  Mm, hängig känner jag mig..

Åt en semla förut oxå.. Inte så jävla god tyckte jag faktiskt.. Åt bara en halv förresten..
Mm, men fy.. Jag kmr kvävas av mina egna treebiljoner dubbelhakor snart eller nåt..
Ah.. fy.. ;/

Nej men, bajs Palla..
Ska nog sussa snart tror jag-- Känner mig lite trötter, kanske tar å skriver några ord till om den där jävla pacemakern först.. eller nej.. Palla..
förresten så skrev jag visst att jag hittat användvar info på google i förra inlägget.. Fuck no, säger jag bara.. Har nog aldrig fattat så lite om nåt förut.. Ärligt.. Bajs.. DEt enda jag vet är att Arne Larsson(Eller nåt sånt) var den första som fick en pacemaker, men den höll bara i en timma eller nåt..
Titta, min blogg kan även den vara lite lärorik ibland..;D

Ajja..  Natti
//STINAAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0