Karlstad..

K-stad idag då.. Köpte en blommig väska ett par örhängen å vax..
Jessjess.. inte nöjd med nåt av de egentligen men det va ju på rea iaf..
Eller inte vaxet då., Herregud vrf köpte jag det.. Stor chans att jag kmr palla vaxa benen ändå..
Kan ju inte ens raka benen eller använda hårborttagningsmedel utan smärta.. Haha, shiit!
Men man fick med sånna där remsor märkte jag nu iaf.:D.. och en spatel..xD.. Tydligen va remsorna återanvändbara, men eeeui, blir dom inte håriga eller? haha
jaha, man skulle tydligen skölja av dom.. Men ändå..;S
Ajja, det löser sig nog..
Man borde väl kunna köpa nya.. haha..

Ajja.. Funderar på å slänga mig i duscen nu.. Palla göra det till morronen.. Palla göra det nu..
NEj blä, får nog göra det nu ändå.. Om jag gör dä imorrn kmr jag fan somna i duschen..

Yes det var väl allt för idag..

Asså, jag har verkligen inte fattat att skolan faktiskt börjar imorrn igen..
Känns som jag har haft jullov i evighetens evighet..
Det känns som om det har hänt jävligt mkt, men ändå har jag väl typ inte gjort ett skit..
Ajja, vill iaf INTE gå upp typ halv sju imorrn..

Nej nu får de fan bli duschen..
134088-14

/STINA

Kommentarer
Postat av: Emma

Tihihi... säger bara en sak SMÄRTAAAAAA!!!! :P

2007-01-08 @ 23:47:16
Postat av: Sofie

SMÄRTA!!!

2007-01-09 @ 06:47:56
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Stina

jag kmr döööö^^

2007-01-09 @ 15:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0