Jaha.. Älvstranden here I come!

Uud,.. Kmr inte kunna flytta till k-stad första året på gymnasiet.. Mamma litar typ inte på mig för 5 öre å tror att jag ska börja knarka, bli med barn å skita totalt i skolan.. Okej, chansen finnns ju.. men ärligt.. nej.. bajsa på henne. och pappa med..
Mm, så första året ska jag vara tvungen å PENDLA.. vilket blir typ 3 timmars buss varje dag.. Nej men va trevligt.. Ingen fritid alls.. UUUUD.. irriterad!..
Sofie å jag som skulle dela lägenhet å ha så jävla stora partaj varenda jävla heeelg!..
Å jag skulle bara kunna va sjuk på dom tråkiga lektionerna, å mm..(Bevisar detta min starka ansvarsfullhet eller^^?)
Nej men då tänker jag fan bo på en parkbänk hela veckan.. för i helvete heller att jga åker buss..

Eller så ger jag mitt liv åt skolan resten av mitt nionde skolår å ser till att komma in på Europagymnasiet.. så kan jag flytta till Stockholm (För dom kan ju fan inte begära att jag ska pendla dit varenda jävla pattedag!) mm, men då kan jag ju iaf  lova att jag ska bli knarkare och alkolist å så ska jag alltid ha blöta strumpor på mig.. mm, å för å ha råd med all sprit å knark måste jag ju tjäna pengar.. vilket leder till att jag blir hora å har jättemkt oskyddat sex å blir med barn, får aids, klamydia, gonnoré, underlivs herpes å all jävla skit du kan komma på.. å så.. mm.. Hur jävla bra ä de!?

Eller så får jag väl gå kvar här på Älvstranden.. Men då kmr jag nog hänga mig eller dränka mig, eller typ bränna ner mitt hus, eller rymma hemifrån å pierca mig i bröstvårtorna å gräva ner mig.. å skriva testamente där jag ger allt jag äger å har , eller hade ..till min elvisp.. fast jag har ingen elvisp.. Fan oxå..
FÅr ge allt till sofie ist.. så kan hon bränna upp skiten..

Ajja, detta som skulle bli en positiv å optimistisk blogg.. Ajja. PALLA sånt..
NEj fy.. nu ska jag gå å lägga mig under mattan å suga på min stortå eller nåt..
Fan vilken konstig människa ni måste tror att jag är nu..
Ajja.. Hehe, då får ni väl göra dä;P ^^

/STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa - is fucking suuuur

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska nog fixa det där åt dig ska du se! FAN va ord du kan asså :) haha

2007-01-21 @ 16:01:57
Postat av: Anonym

Du kan ju skit i gymnasiet helt å höll så flötter vi ihop å lever på min lärlingslön om ja ens lyckes bli lärling =P hähää
Å dä ä inge nytt att du ä könsti min gullesnos, om du int vor dä så skull vi säkert int pass ilag =) håhå
Puss

2007-01-21 @ 19:54:27
Postat av: Joline

Din blogg är lite sådär småkul, Stina :)

2007-01-21 @ 23:05:36
Postat av: Emma

haha:p du är kul du:P

2007-01-22 @ 17:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0