Jag är dömd att få ig

Åh.. bajsa på mig och mitt ständiga sistaminuten drama..
Asså, jag har fan aldrig någonsin sett en så otroligt hemskt KASS uppsats förut.. Ärligt vafan lärarna kmr gapflabba å bara "Vadå seriöst?" eller typ störtgrina å bara "Vafan ska detta komma från en 9:a på Asplundskolan, visst vi bor här mitt bland skogarna i värmland å ja, man kan väl knakse inte ha såå höga förväntnigar men allvarligt detta måste vara det sämsta jag någonsin lagt mina ögon på!!" Ärligt talat, jag skäms så jag kan dö över å lämna in sån där skit.. Jag kmr helt klart få ig i både no å svenska för otroligt kasst skrivande av uppsats..  Nej fy, har väldigt stor lust å ta överdos på dessa superäckliga halstabletter i hopp om att kvävas av dem, eller spy upp dom tillsammans med mina lungor, mitt hjärta å min lever.. eller nåt..  Nej fyyy fan va sepebajs allt ska va.. Eller iaf jag.. GAAAAAAAH!!!




//STINAAAAAAAAAAa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0