Hoome

Hemma från skoolan idag.. Är sjuker..
Har just sett på "The Triangle", nån film som skulle handla om Bermudatriangeln.. Asså, just som den börja bli lite bra och man börja fatta nåt så kom eftertexten helt plötsligt... Jag bara.. eh jaha..
Skitirriterande!.. Skulle den sluta så?, eller va det nåt fel på filmen? Asså ibland ger ju liksom inte slutet några riktiga svar på filmer, men detta var väl  å ta i. Ajja, www.världenskonstigasteslut.com

Mm.. Men jag ska väl knakse va duktig å skriva lite om Pacemakern (stor chans att de händer.. Men kan ju iaf skriva det här, så ser det ut som jag gör nåt nyttigt av min sjukdag^^)

Aa.. Sköt om er..

/STINAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0