Haaaals

Mohahaha.. Helgen har varit braa..
Tommy har sussat här.. Å ja.. de ä väl typ det jag har gjort ..(LIIIV!!! Mohaha, nej då)  xD.
Eller jag va till Torsby oxå igår.. På sjukhuset, för å hälsa på mormor.. Ja, det var väl inge större fel på henne nu när vi var där.. Men ja, om nån dag är hon väl dålig igen.. Usch... Tkr så otroligt synd om henne.. Jag menar det har ju hållt på så länge, flera år, å det finns ju ingen jävel som vet vad det egentligen är för fel, eller hur hon ska bli av med det.. Å jag menar mm, hon har väl gått ner en 20 kilo eller nåt och är verkligen, bokstavligt talat bara skinn och ben nu..
Men jajja.. Mamma  kollade på min oonda hals förut å sa att det ser ut som halsfluss.. Bajs,.. har inte tid å bli sjuk nu.. Det har jag faktiskt verkligen inte.. PALLLLA  Men jag gurglade lite Ascoxal(Stavning ;s:P) förut.. får väl hoppas att det blir lite bättre iaf..
Tkr det är underligt att inte Tommy fått ont i halsen än, men ajja.. det kmr nog.. MOHAHAHAHAHA..^^

Jajja. Nu ska jag och mina 'smygbruna' ögon återgå till uppsats skrivande.. (eller ja, återgå och återgå.. nu ska vi börja med vårat uppsats skrivande)
Eller nej.. först ska vi leta efter en miljon halstabletter å 30 kilo glass ( glass är väl bra för halsen,eller?)
Jajja..

/sTINAAAAAAAAAAAa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0