SALTKRÅKAN here I comee

Maha.. Typ just kommit hem från Sofie..  Där jag olivia å Sofie spenderat hela eftermiddagen bänkade framför Saltkråkan.. Asså fy nu vill jag verkligen ha SOMMAR..
Bort med vintern å kylan å snön å allt.. Ge mig Sol, bad å HÄRLIGA sommarkvällar..

Nationella provet idag tänker jag inte tala om.. Usch, har aldrig vart med om nåt så hemskt.. ELler jo.. Men asså, jag har aldrig sugit så här hårt på nåt förut.. Eller nåt knakse.. men ärligt bajs vad kasst allt blev..
JAjja.. som sagt så tänker jag inte tjata mer om det nu.. Blir bara mer deprimerad.. Håhå:P

Jess.. Å imorrn är man ledig.. SWEET.. Då blir det resa till karlstad med shopping, bio, middag och hela köret.. Sedan även nattning hos Emma :P.
Jajja.. det var nog allt för just nu.. ;P


134088-28


//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Ps..Jag vill bo på SAltkråkan..


Kommentarer
Postat av: Emma

va sött=)

2007-02-09 @ 09:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0