Möteee

Maha, just hemkommen från detta möte med skolgrejs nu då..
Bajs vad intressant det var.. kände mig ju så väldans delaktig och engagerad men.. Palla sånt där ;P håhå
Jess.. jag och Sofie hamnade i värsta disskutionen men paps på vägen hem oxå om att man måste ha två klänningar på avslutningen..xD.. Fast jag har nu kommit på att jag ju hatar klänningar.. Å jag tänker då fan inte sätta på mig nån om jag inte går ner en 20 kilo först eller nåt typ..
Men nej, nu har jag och Sofie bestämt att det blir kavaj å cigarr.. Kanske en cykel under armen oxå^^  håhå:P
Mm, men palla tänka på sånt nu..

Var å åt pizza förut iaf.. (ska ta tag i dom där 20 kilona seeen)
Vi höll fan på å ramla ihop till en liten skrymplig hög där på golvet innan vi äntligen fick i oss lite maat:p håhå..
Skolans fiskbullar är ju faktiskt näst intill oätligá.. euuui!
 Jajja..
Ska iaf byta till Halebop nu, eller jag har beställt simkort iaf..xD Så om tio dagar slutar mitt Telia kontantkort att fungera.. Mahalla..

Ajja.. nu kom pappa å börja tarja om rumsstädning annars åker tydligen min älskade dator bort så bajs.. det är väl lika bra att jag försöker göra nåt åt det hela.. PALLAAAAAA

/STINAAA

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fan va heta vi kommer bli ^^ Haha, vi kan ju ta en tandem cykel, maah..

2007-02-21 @ 20:10:08
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Stiina

Ja.. haha, fan va najs ;P

2007-02-21 @ 21:03:47
URL: http://mandarinskal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0