Moho

Jess.. vart på "teater" (Om det nu ska kallas för det) idag.. Var rätt bra tkr jag.. Eller ja, han gubben var iaf rätt bra.. Mm,
Så var det friluftsdag sen då.. Vilket bestod av att titta på ishockey turnering.. ISKALLT..
Men ja, det var ju iaf trevligt att sitta där med söta små vänner och pladdra om ditten å datten;P
Kan ju bara säga det att både vägen upp och ner för Mana var rent av livsfarlig idag.. Vet inte hur många gånger jag lyckades ramla.

Aah.. Sen blidde jag kvar i skolan eftersom jag är en sån älskvärd vän och väntade på att Sofie skulle göra matteprovet som hon inte hade gjort än..
Juss.. somna under tiden jag väntade på henne, får väl hoppas att inte alltför många gick förbi å såg mig ligga där å dregla på bordet där^^ håhå

Ajja.. sen va vi på möte för ungdomarna i Sunnemo typ.. Engagerade som vi är!:P haha
Första tisdagen i varje månad är alla hjärtligt välkommna till Sunnemo sockenstöga klockan 18.00 tror jag det var..:D Håhå.. många som kmr komma, jo säkert^^ nej men bajs.. nu ska vi inte vara sådanna här..
Han gubben, vad han nu heter.. han som skulle vart min granne (gud vad han tjata om dä förresten..Ajjja) Han iaf.. har väckt mitt intresse ännu mer för Afrikaresan nu.. Shit asså.. vad bra vi har det här i Sverige.. Fan för oss, att vi inte uppskattar vad vi har för fem öre.. STÖR MIG!!
Men jag vill fan bli som han.. Eller inte som han, inte lika tjock å så.. Inte få cancer.. Men jag vill resa till Nordkorea med ett helt tåg fyllt av majs bara för å ge folk mat å sånt.. Kan man liksom jobba med sånt.. För det vill jag! Undra vad man ska gå för gymnasielinje då?^^
Säkert nåt som inte jag vill.. Typ Fordon..

AJja.. Nu måste faktiskt jag gå å tävla om en ny mobil eller nåt.. ;p
Ha det så väldans bra alla trevliga och söta människor därute..

/STINAAAAA
Ps. JAg har värsta BLODIGA skavsåret på hälen, å mår värsta illa.. Tyck synd om mig..
Nej förresten, fan vilken dubbelmoral.. Tyck synd om Afrikabarnen!! D.s

Kommentarer
Postat av: Tommyröva

Ja tycker synn öm dej ja för afrikabarnan känner ja int, åsså tycker ja synn öm mej sjölv ättersom du ä så afrika-fixerad T_T bli fadder lr nö iställ å lött ött va nokk :P då kan bli fadder öt dretmång onger :D håhå

2007-02-15 @ 22:41:54
Postat av: Emma

hahhaa.. aja de går iaf inte att tänka så :P ska du sluta äta nu bara för att de är synd om dom i Afrika? :P hahah yes alltså ;P

2007-02-16 @ 09:57:53
Postat av: Sofie

Tommy: Hon har redan fadderbarn :P

Känns som att jag lämnat ut mig för mycket... ;S :/ :) Maaahhhh

2007-02-16 @ 11:39:11
URL: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0