Man får faktiskt inte glömma, att ibland kan livet vara rätt härligt trots allt :P

Maha:P..
Asså, jag har känt mig så här extra glad idag..
Eller kanske inte idag egentligen, under skolan å allt..
Men nu på vägen hem i bilen kom jag på mig själv gång på gång med att titta rakt ut genom fönstret å bara fånle åt ingenting, eller åt livet kankse.. Åt alltihopa..
Det känns liksom så himla härligt å bara rätt så fantastiskt att överhuvudtaget finnas till, å det är verkligen inte ofta som jag känner så..Därför tänker jag bara luta mig tillbaka å njuta.. å se hur länge det varar ;P haha
Jag tror nog att en viss person kan ha något litet att göra med dena plötsliga glädje oxå då men :p håhå

Nej nu ska jag och min glädje ta å hoppa i duschen, eller ja,. gör nåt:P
 Maha:P

/STINAAA

Kommentarer
Postat av: Soofie

Jasså du! va härligt!

2007-02-12 @ 21:09:25
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Emma

De var ju bra;P

2007-02-13 @ 09:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0