MAlla BAlla

JAha:P Mohaha.. Mycket händelselös dag detta..
Nationellt prov.. = pattejobbigt.. orka... hata ,..palla
Jajja.. Fick iaf reda på matteprovet som vi hade förra veckan.. Eller nej förresten de va ju igår.. Ajja, inte lätt å va mig.. Fick iaf ett ynka litet poäng från MVG,. HATA när jag för en gångs skull ska få någorlunda bra i matte så blir allt patte.. Fast ja, de spelar nog ingen roll för liksom.. jag kmr bara få G i matte som slutbetyg ändå sen så.. Orka lägga ner sig.. Håhå.. gud vilken bra inställning jag har!
Mjaja..
Igår åkte vi skridskor oxå..  Blir ni förvånade om jag förtäljar att jag ramla typ 5 ggr och bokstavligt talat rullade ner för halva mana?..          Trodde väl inte dä..  Inte lätt å va liten å klantig.. Maaah

Vi har inge pop corn hemma, och nu kan jag bara tillägga att vi faktiskt inte har nåt pop corn hemma.. I vanliga fall, gällande nåt annat hade nog chansen funnits att det faktiskt fanns nåt litet fnuttigt paket där bakom potatismjölet eller nåt, men nu har jag verkligen bokstavligt talat vänt ut och in på skafferiet (Mors kommer antagligen få ordentligt dampanfalll när hon kmr hem, men dä va inte noga) Menmen, de knaske är bra att jag inte hitta nå pop corn.. för isf hade jag antagligen haft pop corn party här i min ensamhet och drunknat i mina egna spyor sen när jag ätit upp allt..
Jajja.. Nu sitter jag å tuggar på några sketna mandariner ist.. Å ja, de går väl dä med..:P
Håhå, nu är det Mandarinskal överallt..  Håhå.. Mitt namn.. Håhå.. va kull Håhå, eller inte..

Ajja.. ha ett övertrevligt liv alla överkåta människor där ute!

//STINAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men STINA vårda ditt språk kvinna!

2007-02-06 @ 18:57:05
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Hakhöle

Hahaha så förstörd du ä sötnos :P MALLA BALLA!

2007-02-06 @ 19:05:12
Postat av: Emma

haha... rullade ner från mana:P bra gjort;P

2007-02-08 @ 09:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0