Maaaah

Jaha.. En lika innehållsrik dag som vanligt har just seglat förbi.. Yahooo!
Sofie ringde nyss.. 'Inge k-stad imorrn.. Gråååt^^
Men fredag/lördag iaf välla.. Å då VILL jag faktiskt se Linas kvällsbok.. FAKTISKT
Maha.. Imorrn blir dä nationellt prov i svenska Del 2 oxå.. JESS JESS.. 
Människan som sedan kommer att rätta den där uppsatslikande saken som jag ska skriva lär ju måla ett stort rött fett IG i pannan på mig å sen tända en mysig lite lägereld mitt inne i lärarrummet där hon slänger mig på å dansar omkring till Afrikamusik å sjunger Hoa, Hoa, Stina är ett Ig barn.. Eller nåt sånt..
Ajja.. PALLA..

Jag har btw fått värsta hemska blåsan på tungan.. Riktigt not naajs.. Typ långt in på tungan så att den skaver vid varje rörelse jag gör med munnen.. Fy vad lågt av den å bosätta sig i just min mun.. På just det stället..  Bajsaaaa..

Hade syslöjd idag oxå.. Asså ärligt.. Det borde verkligen vara olagligt att suga lika hårt som jag gör på detta.. Fy.. Det är nästan äckligt hur bra kompisar jag och sprättaren har blivit.. Nästan lite läskigt..
 Men han är tyvärr den enda av alla dessa främmande, skrämmande saker som jag förstår mig på där inne i syslöjdssalen. Jag kan ärligt talat inte ens sätta in undertråden i den där lillla konstiga grejjen på symaskinen.. Känns lite som lågstadienivå att kunna dä.. Menmen.. Håhå

Nu kanske jag borde dra mig till duschen eller nåt..
Eller typ göra matteläxan som jag ligger typ 2-3 veckor efter med..
Men asså palla.. Jag fattar inte hur folk orkar.. Varje jävla vecka ska den där boken in å man ska ha gjort 300 miljoner nya uppgifter typ, å Magnus kmr ändå bara skriva att allt är fel på min, så måste jag sätta mig å göra om dom IGEN.. å typ lägga ner all min tid åt nån ynka matteläxa.. Då ä de lika bra å skita i den tkr jag.. Mm, så jag gör nog ingen matteläxa denna vecka heller.. ;D
Håhå..:D
NEEEj.. nu fick jag hickaa.. Skräm mig"
Ajja.. ska dra mig..
Älskar all små söta ruskprickar där uteee--

//STINAAAAAAAAAAAAaaa

Kommentarer
Postat av: Emma

haha.. du är fan störd:P

2007-02-08 @ 09:46:15
Postat av: Angelcia

HAHA :) jag känner lika för det där med syslöjden, det är det enda ja kan sprätta. Då är vi två iaf! Känns genast lite bättre :)

2007-02-10 @ 15:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0