MAAAAAAAAAh

Jess jess..
Tommy har sovit här från i fredags.. Mysigt mysigt ;P.
Håhå, vi byggde värsta grymma snögubben förut idag.. Skitsnygg!
Å så försökte Tommy kväva mig med snö och butta ner mig för värsta branta stupet (vilket han dessvärre lyckades med)
Aah..
Fick mail nyss oxå.. Om EF High school year. Snälla ge mig 50000 kr så jag har råd å åkaaa..
Man får en iPpod, Digitalkamera eller en Sony PSP om man anmäler sig innan den 15 mars oxå.. VILL HAA EN iPOD!!!
Problemet är bara att liksom.. Ett helt jävla åår!.. MAha vad jag aldrig skulle palla det..
Ajja..  Bajs samma.. nu ska jag se på Gilmore girls .. Håh


//STINAAAA

Kommentarer
Postat av: Sooooffie

jag skulle inte palla det, för du suger på att ta kort ^^ Och du har ingen bild dagbok. Om du åker så MÅSTE du skaffa det ... :D:D

2007-02-18 @ 19:00:28
Postat av: Emma

ja de måste du skaffa;P

2007-02-19 @ 09:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0