Embarassing day

Maha..Klockan är nu typ halv tio.. å gud vad jag önskar att jag kunde skriva teknikuppsats=KLAR.. men icke sa nicke.. Får nog kämpa med den halva natten, men det är väl ingen annans än mitt eget fel.. Så går de när man ALDRIG gör NÅGOT i tid..;/.. Ajja.. palla tarja om dä nu:P


Har iaf sökt till gymnasium idag..:D.. Mahaha.. nu kmr jag förhoppningsvis BORT.. Men äh.. bajs samma..

Palla tarja om dä oxå.. Håhå,


Kände mig lite smått paranoid och övernervös förut idag oxå..
HAHA.. komiskt.. Försökte typ gömma mig för varenda människa jag såg tror jag.. Å inbillade att alla kände mamma å skulle skvallra som fan där.. HÅHÅ, inte lätt, inte lätt..
Ajja, kmr nog se tillbaka på det å skratta en vacker dag.. Håhå, eller dä gör jag fan redan.. Men ajja:P haha

Nu kallar min pacemaker på mig..
Eller det där lät ju fel..xD.. Min uppsats då..;P Håhå

Just ja tre saker jag lärt mig.. hmm
- Att jag har så JÄVLA vacker sångröst när jag är hes och förkyld ;P (Som att jag har de annars då men)
- Att Hagfors är en småstad (Eh, som att jag inte vetat det förut?)
- Att man tydligen använder sig av "elektriska recept" på apoteket nu för tiden.. ;S (Är jag efter, eller är det bara jag som inte märkt det för ens nu?)


http://www.youtube.com/watch?v=G3PluVoJzZg      <----HAHAHA.. Kan jag hjälpa att jag har dålig humor eller..;P
 



Jajja..
//STINAAAAAAAAAAA




Kommentarer
Postat av: Sofie

Du är fan sjuk ;P

2007-02-01 @ 21:58:22
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Sofie

Du är fan sjuk ;P

2007-02-01 @ 21:58:37
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Emma

hahahaa.. gud va dåligt:P

2007-02-02 @ 08:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0