Byyn

Maha.. Igår va de Byn oxå då.. Trevligt trevligt! Skönt att bara dansa bort allt:p håhå
Synd att inte Joline var med bara men..;(
Maaah,,
Är det nån som har snott min tandkräm förresten? För den är borta.. xD.. inte lätt:p håhå
Ajja.. Jävligt jobbigt å sova med smink inatt,, Usch,, Mascara överallt, ärligt jag fattar inte hur jag kan ha lyckats å kleta in det på alla jävla ställen.. Sepebajs..

Men asså nu är det loooooooooov! HÄRLIGT..
Hoppas de kommer bli ett bra lov nu oxå..så att inte Maria ringer till mam/pap å förtäljar om vad som ligger i Sofies strumplåda..^^ för isf kommmer jag fan inte få göra nåt annat än å städa å diska hela lovet.. Å så försvinner väl datorn oxå å så baaaajsa på allt..
Nej men bajs, isf rymmer jag.
Till Holland, å besöker alla coffeshops å röker brass på alla internetcafé jag kan hitta åså mm. fan de gör jag isf..
Ajja.. PALLAAAAA
Nej men nu ska jag gå till the TV..
//STINAAAAA


Kommentarer
Postat av: Tommyröva

Så förstörd du ä min lilla Wannabe-knarker :P

2007-02-25 @ 14:18:38
Postat av: olivia

bajsbarn

2007-02-25 @ 15:43:10
Postat av: Emma

haha:P herre gud

2007-02-25 @ 16:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0