American pie 2 å kalashumöör

Just sett på American pie 2..
Asså.. KÄRLEK till American pie filmerna.. Ärligt jag avgudar dem:P haha
Så jävla ägig humor ..
Verkligen tidlösa filmer oxå, å man kan ju liksom se dom en 300ggr utan att tröttna på dom meed..:P håhå, me like!

Juss.. badade bastu förut oxå.. HÄRLIGT! ;P :D,
Jävligt länge sen våran bastu har vart igång måste jag säga.. mm, måste bli ändrig på den saken.. Me like bastuu ;P

Hehe, annars har det väl inte hänt så mkt idaag.. Försökte städa lite, men det gick inge vidare.. (Jo jag vet otroligt förvånande..)

Juss, å imorron blir det nog Tommy skulle jag tro : ) : )
Maha:P

Asså jag är på ett sånt otroligt festhumör att jag spricker snart,. Vet inte riktigt vad det är för fel på mig.. Var ju ute igår liksom men.. Mahalla:P
Prata med olivia förut å vi bestämde att det måste bli partajsande innan alla drar till stockholm utan mig ;P xD
Haha, på tal om mitt samtal med Olivia så fick jag lite dåligt samvete över Marcus där ;P haha
Inte lätt å va liten å bakis^^

Nej men bajs, nu ska nog ja avlägsna mig från datorn ett tag tror ja, känner för å sova typ.. men jag är verkligen inge trött.. så ja.. Det får nog bli uppesittarkväll för mig håhåhå^^


134088-40

/STINAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Sofie

Amatörer ^^

2007-02-26 @ 00:45:00
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Joline

Hur partysugen tror ni inte jag är då som fick sitta hemma o tycka synd om mig själv i lördags ^^ Maha! FESTA HELA NATTEN LÅNG - YEEES!

2007-02-27 @ 15:36:49
URL: http://rangelben.blogg.se
Postat av: Sofie

SKIIIIIIT KUL ^^

2007-02-28 @ 12:21:31
URL: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0