dan före dopparedan

Nu sitter jag här, dan före doppare dan och riktigt myser i min rödrutiga julpyjamas..
Snart ska jag nog gå till sängs, tänkte bara ge er en liten Godnatt/Godjul hälsning först :P HÖHÖ eller nåt^^
Jag känner mig som en liten 3-årig skitunge som går och lägger sig tidigt i hopp om att få ett besök av tomten under natten. 
En förväxt 3-åring förstås, som trycker ner sig i små pyjamasar för att inte rubba en endaste liten tradition..
Men ja.. Är det jul så är det..

Nu ska jag, som sagt, krypa ner till kojs och drömma så sött om Polarexpressen och den store röde mannen..

GODNATT!

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Jessy

God jul på dig me :D

2007-12-24 @ 16:03:47
URL: http://droptheworstline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0