Annandageennnn

Jaa, Julafton kom och gick som vilken dag som helst,
inga större sensationer.
Det var mysigt och trevligt, jovisst..
Men jag får nog helt enkelt ta och inse att jag aldrig mer kommer få uppleva den där känslan som fanns när man var liten, i väntan på tomten.
Så är det bara.. PUNKT..

Mm.. Jag orkar inte rabbla upp julklappar och ha mig :P Men jag fick väl en hel del och jag är så nöjd så :P
Jag kan väl iofs ta och meddela att  jag fick ett sånt där underställ som ska suga upp svett när man tränar och har sig, eller nåt? :P
Ja det råkar ju vara så att jag har enormt feta vader..
Det är ju hemskt.. Jag fick slita som ett djur för att kunna dra på mig dem och nu, ja nu är de på, och de sitter där de sitter om man säger så..
Jag får väl ta och klippa upp dem, eller försöka mig på nån slags vad diet..
Det känns bra det här, det gör det..

Tack och hej, leverpastej!
//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0