4 dagar :D

Lilla julafton igår var, som föräntat och som det varit alla de andra 9 åren, URMYSIGT :D
Me like :D

Mm.. Och efter Lilla julafton bar det av till Joakim :P
Även det mycket trevligt :P

Ja och nu sitter jag här och funderar lite över det gågna året.
Vad är det som har hänt egentligen.?
Förra nyår känns väldigt långt borta på nåt vis (och tur är väl det,)
det känns som en helt annan livstid..
Var jag samma person då, som jag är nu?
Jag hade i alla fall ett väldigt annorlunda liv, det är ju ett som är säkert..

Nej men, jo.. Det här året har nog gått väldigt fort..
Det har hänt väldigt mycket, och jag tror inte riktigt att jag har lyckats ta in allt, jag tror inte att jag har förstått allt än ..
Men jajja.. Det kommer väl..
Jag är ju inte så snabbtänkt direkt. :P

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Olivia

Tack för en mysig lillajulafton^^

2007-12-21 @ 15:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0