...............

För ett år sen vaknade jag upp bredvid Sofie på Olivias stora, blåa, uppblåsbara madrass med huvudvärk och illamående och med några få minnesbilder av gårdagskvällen.
Det känns underligt :P
Underligt att jag minns så lite av en kväll som förändrade mitt liv ganska enormt.
Och jag trodde inte heller att saker och ting skulle se ut så här efter ett år, verkligen inte. Men..Jaa..

Förövrigt vill jag skicka lite HAT till CSN som kan skjuta sig i huvudet..
Får jag inte inackorderingbidrag bajsar jag på er allihop.. :P Maaah
Nej men seriöst dåå, prova själv att åka buss två och en halv timme per dag + sitta och vänta i skolan i en och en halv timme.. Det är inte så jävla rockigt vill jag lova..

Mm.. Annars har jag varit väldigt duktig idag, psykologi, datorkunskap och historia :P
Jag har påbörjat dem alla..
I o för sig ska de vara inne imorgon och jag är inte klar med någon av dem än men..
Vi kan väl se det hela från den ljusa sidan, eller hur?


image133
/Jag, i ett försök att hänga mig själv/


//STINAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Olivia

Ärd et ett år sen det var parken? då åkte vi ju runt med dom i bilen oxå.. shit va fort det går!!!

2007-12-16 @ 18:57:35
Postat av: Stiinaaaa

ja jag vet.. Helt osannolikt ^^:P

2007-12-16 @ 19:18:38
URL: http://mandarinskal.blogg.se
Postat av: Sofie

Jag hade inga minnesbilder alls, xD haha.
En hundrig fattigare ^^ Saknar tiiiden! ^^

2007-12-16 @ 22:17:27
URL: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0