Svensson Svensson

Tänkte bara att jag skulle meddela er alla (om ni inte redan vet)
Att jag igår läste i tidningen att tv-serien Svensson Svensson kommer med 13 nya avsnitt :D
Like a dream come true
Jag som till och med nyligen besökt Vivalla med Tommy och Sofie..
Fan jag längtar redan efter att få sitta framför tv:n och njuta av Max..
Han är väl dock några år äldre vid detta laget,
Förhoppningsvis har han fortfarande lika härliga kommentarer :D


image111
ÅÅH.. kan man göra annat än älska denna underbara familj?


image110
Denna skilda världar brutta skall dock spela Lina..
Ett minus, men det blir nog bra ändå..


Behöver jag tillägga att jag fullkomligt AVGUDAR Svensson Svensson!!!!


//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, det ska bli kul å sen dom:D Lääängtar:D

2007-08-02 @ 12:51:00
Postat av: Sofie

Men är det samma max dåå???

2007-08-02 @ 20:43:21
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Malin

åh shit va kul :D

2007-08-03 @ 15:26:56
URL: http://accordingtomalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0