Stina:D

Jag vill sovaaa..
Längeeee..
Ändå sitter jag här, alldeles jättevaken klockan tio på morgonen..
Det är ju liksom sommarlov..
Varför varför varför?
Varför kan jag inte sova bort dagarna som varje normal människa gör..?
Mysterium..


Jag såg även förut att det har trollats fram en bild på mig här på bloggen..
Det var ju mindre trevligt..
Är det Sofie som har vart här och mixtrat? ;P
Eller har den vart där längeeeeee, utan att jag har  märkt?
Äh skit samma..
Hihi..

Mm.. förövrigt åker syster Lisa till Kreta idag..
Jävligt härligt för henne,
Jävligt synd om mig..
Jag vill också åka bort..
Åka till den riktiga värmen.. höhö ;(
Nästa sommar ska jag iaf till Sunny Beach,, hihi
Då blir det grejer.. höhö

Nej men nu ska jag nog gå och dra upp rullgardinen:P
(intresseklubben antecknar! hihi)

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


Kommentarer
Postat av: Sofie

DET VA JA ^ ^

2007-08-15 @ 11:16:12
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Stiinaaaa

hihi :P jag trodde väl det

2007-08-15 @ 12:20:31
URL: http://mandarinskal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0