Snaaaart helg:D

Det är så otroligt tröttsamt att gå i skolan så jag tror att jag dör av utmattning snart,
ändå så har vi ju inte riktigt börjat med ordentliga lektioner än :P
Mest bara blablabla, det här ska vi göra iår, blablabla, fem minuters rast, blablabla, skriv ett brev, blabla, nu ska vi ta kort, blabla, så nu får ni sluta..

Mm. :P hihi..
Nu ska jag nog snart ta en promenix med Olivia och Angelica..
Först kännde jag inte för det och Olivia fick övertala,
Men det blir nog riktigt mysigt kan jag tro, länge sen jag såg dem båda så :D

Imorgon slutar jag halv tre. Tommy ska skjutsa hem mig :D
Han är snäll..
Jag är skyldig honom en glass..

Men nu ska jag tvätta bort mitt smink:D

//STINAAAAAAAAAAAAAAaa

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag viiiill också seeeee dem :(

2007-08-30 @ 20:16:21
URL: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0