Nöff

Imorgon ska jag för första gången i hela mitt liv börja en helt ny skolan utan någon bakom min rygg..
Ingen Olivia, ingen Sofie..
Det kommer bli konstigt..
Ytterst konstigt, och väldigt skrämmande..
Vart fan ska jag gå när jag kommer in i skolan?
Jag kommer säkert bli sittande i nåt litet hörn och gråta.. Ensam..
Alldeles jävla ensam..

Usch.. Jag suger ju på att skapa nya kontakter också..
Suger riktigt hårt..
Hoppas nån utåtriktad jävel bestämmer sig för att hälsa på mig och förbarma sig över mig i dessa tre år..
hoppas hoppas..

Haha. nej fy.. Vad töntig jag är..
Nu ska jag skärpa mig..
Allt kommer bli braa..
Skitbra..

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


Kommentarer
Postat av: Tommy

Klart allt kommer bli bra din tönt ^^ du har ju allti mej :P

2007-08-22 @ 15:04:27
URL: http://tommypi.blogg.se
Postat av: olivia

det kommer bli bra ska du se^^,

2007-08-22 @ 20:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0