Mohaha

Denna dag har varit relativt meningslös..
Klippt gräs har jag gjort..
Hoppas Salvén kommer hit snart så jag kan få mina pengar..
I need money..

Nu bjuder jag er på lite bilder på helgen..

image113                  
     Hihi..:D                                                            Emmas tårta (kladdkaka:P)    Amanda, Sofie & Moa

                              image119
Moa & Jag..                    Tvillingarna :D                                       Vi steker.. Haha

                                       
  Emma & Moa                  Sofie & Emma :D                  Och så här glad var jag över mina röda ögon..

Mm.. höhö..

Tack och hej.. Leverpastej!

//STINAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0