Lila naglar och godisätande

Just målat naglarna.. Lila
Väldigt fint :D
Både mina tår och händer har nu blivit lite uppiffade.. ;P höhö
Vänsterhanden är allt bra knepig att måla den måste jag säga..
Är i stort behov av aceton för tillfället..
Mm..
Har även varit en mycket snäll snäll dotter och bränt en skiva till moder och faders kräftskiva..
Men man kan väl inte förvänta sig mycket annat eftersom jag är den näst snällaste i hela världen.. hihi

Mm.. Till torsdan blir det nog övernattning i Marias sommarstuga, som ligger?? ja nånstanns höhö
Blir skojsigt att få träffa alla igen..
Var länge sen jag såg vissa av dem..

Mm..
Och imorgon vet jaginte riktigt vad det blir.. får se hur jag ska göra med allt:p

Aa..
Jag tror förresten inte att jag meddelat er (alla mina många läsare) om den stooooooooora nyheten..
Jag har börjat äta godis igen:P
Det skedde kvällen i Gustava...
För ja rätt länge sen.. höhö
I över tre och ett havt år har jag lyckats motså de små lyckobringande sötsakerna..
Men sen sprack det..
Nu blir det väl en snabb viktuppgång på ett par hundra kilon sådär..
Jävligt härligt.. Not..
Men men.. det rär väl inte mycket att göra åt..
Det känns totalt omöjligt att sluta igen nu..
Först måste jag ju åtminstone smaka alla de många nya sorterna av allt som jag sett mina kära vänner avnjuta..
Höhö..

Mm.. Det var noga allt för tillfället:P
Over and out
//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Angående kräftskiva? Kan inte vi ha det i Marias stuga?? haha... Äta gott och såå? :D Och jag blir glad av dig också :D

2007-08-14 @ 23:38:31
URL: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0