lalallala

Denna dag har jag tillbringat med att göra mest ingenting..
Detta stör sig moder ganska grovt på
och för att slippa hemska arbeten som bärande av plankor tog jag mig faktiskt för med gräsklippning hos Salvén.. Vilket var behövligt..

Imorgon blir det skola också..
Usch jag känner inget alls för det faktiskt..
Inte för att jag inte trivs eller så, men bara för att när man ska spendera hela dagarna med människor som man i stort sett inte känner, måste man vara så otroligt glad och trevlig hela tiden..
Sånt är jag inte van :P hehe nej men liksom..
Jag känner mig inget vidare glad och det blir så jobbigt när man ska leka trevlig då..
Falskt liksom..

Lisa har ju förresten kommit hem från Grekland (hon kom i torsdags tror jag, så ajg är väl lite sen på att rapportera)
Mm.. Jag fick iaf en Hugo Boss parfym :d
Mycket trevligt:P
Jag älskar att få parfymer..
Det är sånt jag aldrig tänker på att köpa, eller har råd att köpa kanske man ska säga :P
Jaja.. Hon har även fått sin lilla kissemiss som jag ännu inte fått se..;(
Ska nog kika på den till Tisdan och sedan sova hos Sofie tror jag..

Mm.. Men nu ska jag inte plåga er med ännu fler ord..
Adjööö

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


Kommentarer
Postat av: Tommy

Nu ha du sett missemissen å den älsker dej ^^ hihi

2007-08-28 @ 22:37:17
URL: http://tommypi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0