Kräftskivaa! :D

Jaha..
Kvällen blev faktiskt trevligare än väntat..
Angelica och Lotte har varit sällskap,
Olivia och Erica tittade även de förbi en sväng.
Och Sedan Matilda och Robin. .
Han har tagit min utomlandsbiljett..
Jag sörjeeer..
Men.. är man dum nog att tacka nej till något man trånat efter hela sommaren så är man ;P hihi
Dom får nog säkert trevligare i utlandet ändå :D
Dom är söta tillsammans..

Mm.. Nu ska jag nog gå och lägga mig..
Drömma om läskiga barn som hugger ihjäl grisar som igår natt..
Förhoppningsvis inte..

Mm..
Hoppas er lördag har avrt trevlig..
Hörde att det var MÅNGA på Eldfesten ikväll..
Jag hoppas för folket som är där att det är bra mycket roligare än vad det var igår  ;P

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0