Köp varm korv!

Jag är sååå trött..
Har försökt, försökt, försökt att sova men när den förbannade telefonen envisas med att ständigt ringa är det lite svårt..

Har iaf sovit i Marias sommarstuga inatt  =  Liteee sömmn :P
Alldeles för lite för mig..:P
Somnade runt 06.00 i morse tror jag..
Känns inte så härligt med tanke på att det troligen blir utgång ikväll..
Men jag  vet inte..
Jag känner inget vidare för det, jag är trött, fattig och ja.. Jag kanske skippar det..
Men det är ju ändå Eldfesten, man borde kanske dra ut..
Äh.. jag ska nog lägga mig igen och försöka att sova på saken..
//STINAAAAAAAAAAAAAA


Åh.. Tittade just in hos LW.. Nytt brev.. Lycka..!!
Skivan är klar, :D
Den har varit klar sen Juli..
Den 22 augusti kommer en efterlängtad singel ut :D En duett  med Miss Li.. Jag gillar Miss Li :D
"Om du lämnade mig nu"  Heter den..
Åh. jag vill ha.. Jag måste ha.. Jag SKA ha!! :D

När kommer skivan?
Jag måste ju börja öva in texterna tills Turnén..
Konserten i Sundsta..
Jag och Sofie kommer vara i extas.. EXTAS!
Ååh.. jag längtar :D

Nej då.. Jag är inte besatt av Winnerbäck :P

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0