Infokomp

Måndag..
Skolstarten närmar sig..
Innan jag vet ordet av kommer jag sitta där på en trästol bland massa okända nervösa blivande "samhäll, människa och beteende" elever med drypande händer och bultande hjärta..
Självklart kommer jag vara mest nervös av alla och förmodligen darra sådär läskigt på rösten så fort jag ska säga nåt, vara tvungen att harkla mig varannan sekund och bli ett störningsobjekt redan innan jag ens hälsat på någon..
Usch..
Jag vill inte..
Jag vill ha sommarlov, sommarlooooov..
Jag vill lägga mig klockan 4 på natten och vakna tidigast 14.00..
Jag vill ligga på Lidsbron och bara njuta av solen..
Jag vill åka på cykeltur till Hagnäs och glömma bort resten av världen..
Jag vill verkligen inte börja skolan..
Jag vill inte hoppa på en buss 20 över 6 på morgonen,
sedan vänta i över en timme på skolstart..
JAG VILL INTE!

Om jag åtminstone hade haft en lägenhet..
Då hade det kanske känts lite anorlunda,
eller kanske bara ännu mer nervöst..
Jag vet inte....

Äh.. Ni får ursäkta mitt ständiga klagande över detta med skoooolan..
Jag är bara något nervös av mig.. höhö

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAA


Kommentarer
Postat av: Tommy

Dä kommer gå braaaaaaaaaaaaa

2007-08-20 @ 14:43:39
URL: http://tommypi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0