I Karlstad ,p

Sitter här i Karlstad i Lisas lägenhet och gör inte så mycket..
Ska sussa här inatt:D
Sov hos sofie igår natt. .
Det var mysigt ;) Emma fick sin försenade födelsedagspresent också, en latte och en biobiljett :P
Vi såg Ciao Bella.. :D helt ensamma i biosalongen.. Mysigt ;P hihi
Jag vill till Italieeeen! höhö^^

Sally (Lisas kissekatt) sover nu..Hon är så sööt, jag tror att jag är kär ;P

Mm. . Nu ska nog jag gå och duscha snart tror jag, så håret hinner bli 100% torrt tills jag somnar..
Annars ser det koooonstigt ut imorrn.. (d.vs konstigare än vanligt)

Förövrigt så röker ALLA på min skola..
Alla förutom duktiga jag då förstås. .
Jag tänker inte börja heller, minsann! ;P

Adjööö
//STINAAAAAAAAAAAAAAA


Kommentarer
Postat av: Tommy

Du ä dukti du Stina ^^ inte röka. Röker Anne åxå? :P

2007-08-29 @ 19:11:24
URL: http://tommypi.blogg.se
Postat av: Jessy

Jag vet fler som inte röker ! :D

2007-08-30 @ 20:02:24
URL: http://dropthworstline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0