Home sweeet hoome

Nu är jag hemma!
Jag förstår att ni alla säkert har saknat  mig nåt otroligt (höhö)

Under min Gotlandsvisit har jag fått uppleva både det ena och det andra,
Fulla (pinsamma) föräldrar medflera som beter sig som tonåringar, snor hinkar, delar på petflaskor fyllda med sprit, terroriserar en taxigubbe.. haha:P
Jag har oxå druckit min första öl tillsammans med mamma och pappa :P
Tack vare Jonas ;P
HAHA :P
Mm, sen har ajg ju även sett Visby och allt sånt,
Villa villerkulla :D
Fast bara delvis, taket typ :P hehe

Kan dock säga att jag inte sett en enda rauka, inte besökt Lummelundagrottorna, eller badat i havet (pågrund av det bristande vädret)
Men det var en helt okej resa ändå..


Utanför ringmuren (ursäkta mit förfärliga utseende ;P)


Pappa hoppar fallskärm:D


JAG VILL OXÅ!!


The Ark


Bo Kaspers Orkester


Sahara hotnights


Jo, det är sant..
Jag har en öl i min hand.. (håhå)


Hela resesällskapet..
känns det som att jag är lite ung kanske..


Vår enkla men mycket fräscha och mysiga stuga
(ursäkta att jag är ful ;P)

Men nej, nu orlar jag inte skriva mer..
Och ingen skulle säkert orka läsa något mer..
Så det får bli adjö..
Jag ska till mormor snart, och sedan tar ajg nog cykeln till Tommy..
SLUTA REGNAA!!

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


Kommentarer
Postat av: Tommy

Ja skull iaf örk å se mer bilder, supersötStina ^^

2007-08-02 @ 11:22:37
URL: http://tommypi.blogg.se
Postat av: Emma

Ååh, vill också till Gotland:D

2007-08-02 @ 12:49:45
Postat av: Erica

Tänk att kunna ta sig en öl tillsammans med mamma och pappa :P hehe. Föresten var du jättesöt på alla korten Stina :)

2007-08-02 @ 13:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0