Greeeeeeeeekland? :D

Det är som om Gud äntligen hört min önskan..

Jag har chansen till en resa till Grekland vecka 37.. Om jag så vill
Jag har chansen till brunhet.. (eller en nyans mörkare än vit åtminstone)
Jag har chansen till lata dagar i solen,
Jag har chansen till en veckas ledighet från skolan (tror jag:P)
Kan det bli bättre?
Jag tror inte det..

Nu återstår bara problemen,
Att jag inte har pass,
och att vara ledig en vecka från skolan det första man gör kanske inte är det bästa..
Att jag kommer vara  ett litet miffo som hänger på andra familers semsestrar..

Mm.. Men jag vet inte, ett pass går ju att fixa, det hinner jag nog..
Själva skolarbetet i skolan ska väl gå bra att missa lite av, jag menar man kan väl inte göra såå jätte jättemycket de första veckorna? :P höhö.. Däremot kommer chansen att bli mobbad öka..Jag menar, alla kommer ju säkert vara jätteavundsjuka på min solbränna sen.. höhö, eller not, men liksom maaaaah
Och att vara ett miffo, det är jag ju van.. Det överlever jag nog..
Jag vill ju veeerkligen utomlands!! :P

Mm.. parken igår oxå..
Jag har vart med om bättre, roligare och trevligare..
Men det gick väl..
Jag kan dock säga att jag om möjligt sörjer ännu mindre över det faktum att det inte blir Älvstranden jag ska börja i om några dagar..
Hihi

Tack och hej..

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0