Gårdagen..

Saker och ting känns bättre än väntat, måste jag säga..

Igår var jag och Sofie onyttiga och gick till glasscafeét..
Sedan tog vi oss en sväng runt kyrkogården, i jakt på den där graven till familjen som vi gjorde en sån slående insats i en egenskriven teater engång på en skolavslutning..
Det är en sorglig historia.. Men vi låg gapflabbande och ålade oss på golvet under teatern..
Undra om någon förstod att det faktiskt skulle vara en sorglig teater?

Sedan gick vi iaf in till Angelica, där vi spenderade våran kväll..
Olivia kom oxå efter en stund..
Sofie fick inflyttningspresent av Angelica..
Ett superfint kort över Stockholm, taget av Angelicas morbor..
Sen fick jag skjuts hem av Angelica i mörkret..
Det var mysigt..

Nu sitter jag här, ska nog åka till mormor om en stund..
Sedan ska min nya vän Tommy kanske komma..
Det känns bra.. Att vi kan träffas ändå..

//STINAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0