....

Jag har aldrig varit mer förvirrad i hela mitt liv..
Jag sitter här i min dyblöta pyjamas fylld av tårar och snor,
jag vet det låter inte särskilt fräscht men jag orkar inte bry mig..
Jag orkar inte bry mig om nåt..
Går omkring här hemma och bara gråter rätt ut..

Igår natt läste jag ut hela min dagbok för detta år,
bara för att se hur jag har känt förut,
men utan någon större lycka, jag vet fortfarande inte ett skit..

Jag orkar inte tänka,
Jag bara gråter, hela tiden..
Allt jag kan göra är att gråta,
Jag orkar knappt prata längre,
Bara gråter, gråter och gråter..

Och ja, om jag inte bloggar på ett tag kan ni nog dra slutsatsen att jag dränkt mig..

//STINA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0