Dear Diary

Sitter här och läser gamla dagböcker..
I brist på annat att göra..
Det mesta är ganska oläsligt.. haha
Bakochfram vända bokstäver, inga mellanrum och ja en jävla massa kladd överallt..

Vilka problem man hade..
Jag har fyllt typ 6 dagbokssidor med en förklaring på hur Simon snodde Matildas sko och jag, Olivia och Sofie gjorde allt i vår makt för att få tillbaka den..

"Idag har sofieoch jag bytnamndå fik jag het STÄLA och Sofie fik Heta STÄFI"
HAHA
Vad fint.. jag ska nog börja kalla mig Stäla tror jag..

Varje dagboks sida börjar med " Hej lilla dagbok"
Väldigt sött..

Redan vid typ 8 års ålder tyckte jag att jag var tjock.. Sorgligt och väldigt sjukt..
Jag tyckte att ajg såg ut som en köttbulle.. Haha
Jag har inte förändrats så mycket genom åren med andra ord...

Jajja.. Nog om mina gamla dagböcker..

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Sofie

HAAHAHAHAHA

2007-08-14 @ 15:06:23
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Malin

Haha x'D Har också en massa gamla dagböcker i liknande stil !

2007-08-14 @ 18:06:50
URL: http://accordingtomalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0