Day one

Dagen är avklarad..
Det var nervöst, nervöst, nervöst..
Men jag överlevde ju.. Uppenbarligen :P
Klassen består av 25 flickor och 2 pojkar.. höhö;P
Alla var skitsmala, och jag var fet..
Alla kände någon och jag var ensam,
Alla skrev frenetiskt på sina scheman, och jag fattade ingenting..

Nej men det verkar ju ändå som att det kan bli en helt okej klass..
Får väl hoppas på det..
Jag fick ju iaf ett gratis kollegieblock.. hihi
De flesta verkade ju ganska blyga också, det är ju bra..
Eller det är det väl inte egentligen men..
Det är ju bättre än att jag ska va blyg ensam :p

Mm.. imorgon skulle vi tydligen vara sociala också, eller vad det var han sa
Typ leka lekar och sånt där tror jag..
Grilla skulle vi göra också..
Det blir väl förhoppningsvis trevligt  :P..

Ja just det, förresten..
Min idrottslärare är FRIIDROTTARE!!
JAG HATAR FRIDROTT,
speciellt höjdhopp..
Jag kommer dö..
Hoppas hela klassen hatar höjdhopp så vi kan hata det tillsammans och slå ner honom..
Hoppas, hoppas, hoppas!!

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Tommy

Du ä roli =P 18:18

2007-08-23 @ 18:18:52
URL: http://tommypi.blogg.se
Postat av: Saga

jag hatar og friidrott jag är med om du ska slå ner honnom (A) !

2007-08-23 @ 19:36:03
Postat av: Sofie

ÅH NEJ FRIIDROTTARE :O va fan stina,

2007-08-23 @ 22:00:00
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Jessy

Aahh, va ni sociala ni också ? xD
vi tog kort på varandra o skulle presentera inför klassen

2007-08-24 @ 14:42:51
URL: http://dropthworstline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0