Dag två..

Nu har ännu en dag seglat förbi på InfoKomp..
Åkte buss idag, självklart fick jag springa efter den tills den stannade..
Det är inte lätt att vakna i tid..:P
Ärligt talat tror jag aldrig att jag har varit så trött som de här två senaste dagarna..
Det är slitsamt att gå i skolan..
Även om man slutar typ halv tolv och inte har några lektioner så tar det på krafterna, det gör det:P
En och en halvstimme väntetid blev det imorse också, jag var väl förbered på att jag skulle behöva vänta länge på grund av idiotiska busstider, men ändå.. Jag hatar att vänta, speciellt under värdefull morgontid då man faktiskt kunde sova.. Då man faktiskt borde sova!
Jag hoppas verkligen att jag lyckas övertala moder och fader om lägenhet inom kort, för det här vet jag inte om jag står ut med hur länge som helst :P
Mm. . Skolan verkar väl i alla fall bra, och klassen med..
Det blir nog bra..

Gick lite på stan efter skolan idag också, i väntan på att Sofie skulle sluta..
Jag gick väl mer eller mindre omkring som en zombie och tyckte det hela var ganska långtråkigt och utmattande..
Köpte iaf två linnen (ett grönt och ett svart) och en brun tröja på JC..
En rosa cykelkorg som inflyttningspresent till Sofie på Åhlens.. haha
Och en bok om att gå ned i vikt för 20 spänn även den på Åhlens..:P
Efter dessa inköp slutade äntligen Sofie och vi drog oss iväg till hennes lägenhet på cykel..
Där vi efter lite letande efter Konsum och tv-tittande blev hämtade av Bengt och hemskjutsade :D

Mm.. Det var min dag det.. :P


image122


//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Sofie

Trevlig dag :D

2007-08-24 @ 22:21:04
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Tommy

Va skarru mä boka te? Du vet varru måst gör för å int bli fet :P

2007-08-24 @ 22:25:41
URL: http://tommypi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0